tisdag 22 februari 2011

The presidents day

Varje år den 3 måndagen i feb firar man här presidents dag, ett minne efter första
presidenten George Washington som föddes denna dag. Allmän ledighet.

Vi tog alla sex och åkte till Cold Water parken än en gång, det uppskattas.
Mellan West Hollywood och Beverly Hills är det ca 1 mil. Staden är
stor. Man får åka 2x5 filiga motorvägar för att snabbast ta sig från en stadsdel
till en annan. Det bor ofattbara 18 milj människor här dvs. dubbla Sverige på en
yta som verkar lika stor som Sörmland.

Såpbubblor går till väders.


Harry följer bubblorna med blicken.


Karin drömmer om en egen häst.


Husen som ligger runt parken, går inte av för hackor.


Provade zoomen här 20ggr på huset från föregående bild.


På väg hem igen, det här är killen som ersatt Larry King som gått i pension.
Ser ni gubbarna som håller på att sätta upp skylten. Klicka en eller två gånger på bilden.


Lunch på Mel:s på Sunset.

Underbart väder hela dagen ca 17 g varmt.

1 kommentar:

  1. Hej kära vänner Tack för alla fina bilder ni lagt ut under er resa, det förgyller min morgon på jobbet då jag startar med att snabbt kolla igenom några bloggar och därefter startar dagens tidbok och sedan är det full fart hela dagen. Nu ser jag fram mot att ni snart är hemma igen och då får jag väl åter igen nöja mig med att följa kanin och katt på Nygärdetsbloggen men det är inte helt fel det heller. Kram på er från e

    SvaraRadera