lördag 14 juni 2014

En stor dag, den nya generationen börjar ta över. I dag var det Miltons dag.


Dop i Salems kyrka för Milton Michell Gordon Källström i dag den 14 juni 2014 kl 1200.

Ett stort antal bekanta och släktingar  hade samlats i Salems vackra kyrka, vi var nog minst
50 personer som denna soliga och blåsiga dag hedrade lilla Milton vid sitt dop.




Hej och välkomna till mitt dop, jag ska heta Milton är det bestämt, och idag ska jag
döpas.


Här är min trevliga och tjusiga familj utökad med en kompis till Michelle.



Kolla, är vi inte en schysst familj.



Kul att Morfar och mormor kunde komma.



Salems kyrka är både vacker på insidan såväl som utsidan och är placerad längs
Bornsjöns sydvästra sida.


Här pratar prästen med mig, men ärligt talat, så förstod jag inte riktigt vad han menade.
Men en sak var klar det var en trevlig präst, lättsam i tonen.


Ni ser att jag fortfarande är pigg och glad, försöker njuta av uppståndelsen runt min person.


Fina familjen samlad.


Nu är dopet över och vi har kommit ut i solen denna vackra dag. Här har vi Gunilla och 
Kia. 




Efter dopet had vi en fin buffe med god mat, kaffe och tårtor och annat godis.


Här är min vackra och trevliga syrra.


Själv hoppad jag över buffen och tog lite standarkäk i en glasburk.


Sofia med sin förtjusande fästman Oliver, mamma är bäst !


Här har vi  Jenny i ny tuff frisyr, Patrik och grabbarna var också med.


Simone heter Kristers yngsta vackra dotter.


Å så slutligen hej alla ni och tack för oss idag, allt har varit toppen och jag kommer
att sova gott.




1 kommentar: